2009/10/28

Pramogų verslo tarptautinė veikla ir analizė, socialinio turinio dalinimosi priemonių informacija


Socialinė media yra paremta ne tik turinio, bet ir nuomonės dalinimusi - žmonės noriai palieka savo atsiliepimus, jei tam sudarysite sąlygas. Vis daugiau įmonių supranta, kad be socialinės medijos pagalbos internete išlikti sunku. Nebeužtenka tiesiog atidaryti blogo tinklalapyje ir tikėtis, kad lankomumo kreivė šoks iki debesų vien dėl to, kad tai trendy.


Bendri komentarai apie socialinės media dalinimosi sistemas:


1. Labai patiko flickr.com. Informacija nepasenusi, atnaujinama, greitis geras. Surado nemažai rezultatų. Taip galima paskaityti komentarus. Yra galimybė pasinaudoti išplėstine paieška.


2. Pirmiausia zoomr.com leidžia ieškoti tik narių, atlikus šią paiešką atsiranda galimybė ieškoti ir nuotraukų. Tai yra ganėtinai nepatogu ir gali suklaidinti. Vartotojas norintis surasti tam tikrą informaciją pvz.: nuotraukas, pamatęs, kad galima ieškoti tik žmonių toliau nesistengs ieškoti.


3. Imeem.com sunku suprasti pagal kokius kriterijus atsirenkamai šaltiniai. Taip pat reikia užsiregistruoti norint parsisiųsti medžiagą.


4. Scribd.com patiko. Pirmiausia, kad ieškotas raktinis žodis paryškintas rastuose rezultatuose, todėl iš karto galima atmesti nereikalingą medžiagą. Taip pat stebino rezuoltatų gausa.


Reikšmingų šaltinių sąrašas socialinio turinio dalinimosi sistemose:
1.http://www.scribd.com/doc/12784340/Nightclub-Business-Plan elektroninis dokumentas
2. http://www.flickr.com/photos/13710516@N06/1442750887/ (foto)
3. http://www.scribd.com/doc/2655736/Indian-entertainment-Industry
Elektroninis dokumentas

No comments:

Post a Comment